pondělí 12. ledna 2009

Tipečky

Žebříčky jsou o albech, který jsem poslouchala mockrát, který důkladně znám. Pak je tu ale spousta těch, který moje uši nestihly tak dobře prověřit, ale byla by věčná .) škoda se o nich neznmínit.

Část 1. -Trendyindiediskorock
loni se s tim snad rotrzh pytel. Ale tak nová večírková hudba je potřeba.


Hot chip - Made in the dark se povedlo. Má dobře elektro-retro zvuk (chvílema mi lehce, ale opravdu lehce připomínají tu študáckou kapelu z prvního dílu filmů o basnících. což je rozhodně pozitivní atribut.))) Líbezný hlas, odlehčené až banální texty, chytlavý tracky, navíc dobře seskládáný.

Cut Copy - tady už mě koncept celýho alba nebaví tolik jako u Hot chip, ale o to víc jsem si ujížděla na jednotlivejch skladbách, hlavně asi Hearts on Fire .) Zapněte pár neonů, diskokouli a pořádně si vyleštete své conversepolobotky, tyhle kluci hrajou prvotřídní disko!

Empire of the Sun - jsou dva týpci, kteří produkujou roztomile přihřátou hudbu, kterou si lehce zamilujete. Navíc maj vytříbenej smysl pro bizarní estetiku, jak je vidno třeba ve skvělým klipu k písní Walking on the dream. Doporučuju nenechat si je ujít, o tomhle se budou pruhovaný i šusťákový děcka bavit celej další půlrok

MGMT - tady jde víc o rock, než disko, elektra je ale dost pro každý hrdlo... první místo na lastefemkem vyhlášeným hypelistu nezískali jen tak pro nic za nic. Dvě pecky, který vás budou bavit dlouho, doplněný fajn songama poměrně rozmanitýho charakteru.

A to ješte pořád neni všechno!!

3 komentáře:

sorrylooking řekl(a)...

rybičko, perfektní!!
už nemusim dělat vlastní žebříček mám pocit, protože ten tvůj přesně vystihuje to, co si o letošku myslim.
taky sem nestih spousty mgmt a empire of the sun, ale druzí jmenovaní jsou super, cut copy je overhype a hot chip je luxus.

a grouper u mě vyhrává.

jeď jeď jeď !

inzenyrka řekl(a)...

dik kamo! sousedstvi se nezapre .)

Anonymní řekl(a)...

Hlavne hot-chip!