středa 14. ledna 2009

Pani doktor mi zakázala randit

Kašlík nepolevil ani po týdnu a už to přestáválo být hezký, tak jsem se nakonec odhodlala navšívit svou praktickou lékařku. Temné vize o zástupech chrchlajících důchodců se naštestí nevyplnily, šla jsem tam trochu napřed, takže jsem byla hned druhá! První byl shrbenej dědeček, doruzumívající se nepříliš srozumitelným sípáním, ani sluch už mu moc nesloužil. Když pak MuDr. v 13.02 otevírá dveře, hrne se do nich dědek v beranici, přestože přišel poslední. Proti čemuž začne "ten shrbenej co tam byl první" protestovat pomalým přisouváním se ke dveřím a vytlačováním drzého dědka od vstupu do ordinace. Drzoun plamenně kontruje "já nejdu na vyšetření" údajně shání injekce proti chřipce. Je vpuštěn aby po chvíli zas vypuštěn, vedouc monolog na téma "kde všude já proboha budu ty vakcíny ješte shánět? " dostane se mu ale pouze káravé poznámky od přítomné babičky, stran předbíhání. No nádhera.

Moje diagnóza je "tak trochu bronchitida" takže fasuju recept a laskavé, avšak důrazné doporučení, abych se do konce týdne zdržovala v teple domova.

V lékarně se pak odehrává mikro scénka skoro jak z bakalářů. Paní doktor mi totiž omylem předepsala antidepresiva. Lékarnice je však bystrá a hbitá a po krátkým telefonátu mi dává ty správný prášky, tlumící kašel. Říkala, že na deprese nevypadám (dík!) MuDr. Helenka ale budiž omluvena, má chudák nemocnou sestru, takže neví, kde jí hlava stojí a přesto na mě byla milá.

Vzhledem k vrcholícímu zkouškovýmu mi to omezení pohybu ani moc nevadí. Doma navíc můžu pořád nosit tyhle boží ponožky, aniž bych byla obviněna z nevkusu!Jsou měkký a pohodlný a ze všeho nejlepší sou na nich ty ouška, jsou vlněný!!

Jinak, pondělní koncert Sundays on Clarendon Road se vydařil. S krabičkama kluci ješte nejsou uplně sžitý, neni divu, když to bylo tenkrát jejich poprvé... Ale potenciál tam rozhodně je, takže je se na co těšit, myslim. [ Duel je dobrej Jonáši!.)] To platí asi i o mírnejch disonancích ve zpěvu. Líbí se mi nová hitovka Nowai in Norway ,) trocha svěžího vánku, emo balady mám ráda, ale asi to občas chce brnknout i na tu dynamičtější strunu .) Došlo i na cover Skinny love od Bon Iver a musim říct, že se tenhle songwriter v hrobě určite neobracel a to nejen kvůli tomu, že ješte neni mrtvej, haha.)
a vůbec to bylo fajn, kamarády, některý po delší době a dokonce poznat i nějaký nový .)

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

čau sousede! no jo, helenka je magor. mám pocit, že je nešťastná, když já tam u ní byl naposledy, zapomněla si protézu. myslim. navíc má novou sestřičku. zažilas tu starší, co byla děsně protivná do telefonu a pak si všechny hrozně oblíbila?
možná se paní doktorce stejská.

a děkuju za report! krabičky pořešíme, kytaristovi jsme zakázali zpívat na mikrák :) a sem tam zas přidáme nějakou šťastnou písničku :). díky!

tak ať se brzo uzdravíš, ženo! já zas nemůžu mluvit no :)

inzenyrka řekl(a)...

tyjo ja tam byl tak po dvou letech, takze sestry moc nepamatuju .) ale na helence me nejvic fascinuje jeji prace se rtenkou .) dik a ty brzy ziskej zpet svuj hlas .)

Anonymní řekl(a)...

Ta tak trochu bronchytida me trochu vydesila, pekne lez. Na randeni bude dost casu potom, ale potrebuju te ve forme! Ponosky s ouskama jsou SNU-SNU!

Anonymní řekl(a)...

Ten seznam blgu je hodne dobrej!