neděle 30. listopadu 2008

vysoce ordinérní příspěvek


Tak už sem taky viděla novýho Bonda. Předem říkám, že ač mám starší bondovky docela ráda, ale nijak na nich nelpim a proto mě nemůže pohoršit, že Bond pije lahváče, naopak mi to připadá docela osvěžující. Akční scény mi ze začátku přišly nepřehledný, divná kamera, měla sem pocit že půlka důležitejch věcí zůstává mimo záběr, ale časem se to srovnalo. Všeobecně proklamovanej názor, že vykrádáj Bourna podle mě trochu kulhá, Bourne mi pořád přijde jako jiná liga a Bond zůstává Bondem i bez (pr)otřepanýho martini (což podle mě skvěle dokazuje třeba scéna „jsme učitelé na dovolené“). Craig je nesrovnatelně lepší než nudnej seladon Brosnan, není to žádnej hezoun, ale má v sobě něco hodně přitažlivýho, je mužnej a sakrastickej (narozdíl od toho klauna Pierce) a role mu prostě sedne – sem příznivce „007 novýho typu“ a Craig je myslim ten pravej člověk pro jeho ztvárnění. Úvodní titulková sekvence s písničkou Jacka Whitea (feat. Alicia Keys) taky dobrá, bondgirl ztvárněná herečkou s legračním příjmením v průběhu filmu zkrásní (nebo alespoň mně se to zdálo, na začátku to byla taková obyčejná ruská panenka s kulatým obličejíkem a nepřirozeným opáléním, ale na konci, když se ve špinavým bílým tílku prochází pouští, je to KOČKA). Vedlejší bondgirl je zase patřičně roztomilá. Hlavní padouch mohl bejt trochu temnější (jako s*áč to byl dobrej, navíc jen vršek zlovolnýho sdružení znepokojivých parametrů, ale stějně! .) ) Kdybych to musela hodnotit nějak konvenčne tak udělim asi 7,5/10

A jestli už jste pozapoměli co přesně se dělo v Casinu Royale tak si to před návštěvou kina radši připomentě, nebo budete trochu zmatený, jako třeba já.

3 komentáře:

Mac řekl(a)...

naprosto souhlasim. scena ucitele na dovolena byla perfektni:) a co se tyce olgy kurylenko, mela sem uplne stejnej pocit, na zacatku takovy divny kacatko a na konci by ju clovek sezral.

majkí řekl(a)...

ty voe rybo.. stejne mu nadrzujes kvuli ten jeho modrym kukadlum! :) To se ví...

STEN řekl(a)...

To je normálně Bond pro holky! :)