pátek 4. prosince 2009

Já jsem tě vždycky viděl jako takovou sušší intelektuálku,

říká mi tuhle kamarád, co mě myslim docela dobře zná. Navíc to bylo ve starosvětský kavárně a vedle u stolu seděly postarší dámy a vedly takový ty spiklenecký hovory. V tu chvíli jsem se tomu teda srdečně zasmála, ale vlastně mě to pobuřuje, když na to teď myslim.

Tak jsem si na nejbližší dny naplánovala:
- jít do kina na Twilight: New moon a k tomu si koupit ten největší popkorn
- opít se hodně přes míru, skákat po střechách a padat do příkopů
- koupit si minisukni a hodně fialovejch plastovejch nárámků
- přečíst knihu Proč muži neumějí naslouchat a Proč ženy neumí číst v mapách
- nahrát si do mobilu nějaký arenbíčko a obtěžovat s tim lidi v tramvaji
- zapsat se do kursu vášnivé salsy

už včera jsem to myslim vzala dobrým směrem, když jsem vysedávála v Pilotbaru dýl než je zdrávo a ještě chvilku po okamžiku, kdy už rozhovory přestávaj dávat smysl. Za barem byl opět Týpek, kterej by klidně mohl figurovat v sérii YO dawg, konverzace byla velmi odlehčená a podával se nějakej asi stoletej rum. Tak doufám, že mi vymazal z hlavy pár cizích slov. Třeba frapantní.

Jinak koncert se povedl! Účast byla hojná, Jonáš byl za hvězdu, lidi tam neskutečně tančili a většina zúčastněných byla myslim spokojená. Na nějaký makrorecenze přijde čas asi jindy, až se mi zas myšlení vrátí do normálu.

A můj kamarád Ben, toho večera obzvlášť dobře naladěn, mi vymyslel nejhezčí dárek k Mikuláši, (aniž by nejspíš o mikulášský tradici něco věděl) - Mixtape!!! Ve formě adventního kalendáře - Každej den mi pošle jednu písničku, hlavně australský kapely. Jsem nadšená.

5 komentářů:

Mac řekl(a)...

parádní post, piš víc!:)

inzenyrka řekl(a)...

diky!! a napodobne. Potrebujeme vic parizskych zprav od Tebe!

standby řekl(a)...

em,ja porad marne cekam na sebekricke zhodnoceni nakolik se ti tva predsevzeti podarila naplnit a co z toho vzeslo.jen aby se ti ty maxipopkorny moc nezalibily.)je fajn znat nekoho,kdo zna vyznam slova frapantni.

inzenyrka řekl(a)...

jen pockej ja ti povypravim, az se uvidime! dokonce i nejaky pikantni zazitky nad ramec uz byly.

a taky jsme si rikali, ze bychom jeli na Silvestra do Ujezda, co ty na to? udelame si poradne neodusevnelou party! hodime mozky za hlavu!

standby řekl(a)...

silvestr v ujezde bude!mrkni na emaracanu