pátek 25. prosince 2009

Desky, které mě letos bavily


Po epickém rodinném obědě si vyhrazuju asi tak dvě hodiny na vytrávení, tak jsem se uchýlila do blogískosféry. Nastal čas hudebních žebříčků a ani já nesmim zůstat pozadu. Dvanáct výborných nahrávek, ke každý přikladám největší pecku na youtubech. Trochu se sice nabízí zkratka UTFG, ale to by nebylo hezký, když máme ty svátky radosti, žejo.

atlas sound - logos
viz

bibio - ambivalence avenue
viz

bill callahan - sometimes i wish i were an eagle
viz

black heart procession - six
viz

doves - kingdom of rust
viz

girls - album
viz

mount kimbie -maybes
viz (na last.fm k dispozici jako full tracks)

neon indian - psychic chasms
viz

pains of being pure at heart - s/t
viz

rameses III - i could not love you more
viz

wild beasts - two dancers
viz

why? - eskimo snow
viz

sešlo se to myslim docela rozmanitě. Doufám, že máte štastný Vánoce.

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

No souhlas. Jenom by bylo lepsi to sem naembedovat, aby clovek furt nejezdil tam a zpatky.

Anonymní řekl(a)...

Apropos moje cislo 1 za 2009: http://www.youtube.com/watch?v=WKuK-wDqjFs

inzenyrka řekl(a)...

nj, ale to by to bylo dlouhy pomalejc se nacitalo .) amusement parks nejsou spatny, ale me uz ty post-rocky proste omrzely

Anonymní řekl(a)...

APOF to nejsou postrocky vubec, to jsou shoegaze. musis si to vic pustit.

standby řekl(a)...

em,dovez mi prosim neco z toho (nebo klidne vse) na flashce do oujezda.v rusku letely uplne jine hity,takove pre-disco...dekuju!

STEN řekl(a)...

Teda, Girls mě úplně dostaly (nebo dostali?)