čtvrtek 5. února 2009

Heartbeats

Moje srdeční křivky. Krásný, že?

Důchodci v čekárně opět nezklamali.

Koncert Ufajr vs. Vložte Kočku byl výbornej. VK jsou veselí chlapci a jejich excentrickej rap a se hudebně pohybuje někde mezi Pražským výběrem, Psychic TV a fanatickým kazatelem. No a Ufajr jsou Ufajr, navíc jim to teďka dost šlape. Dobře se doplňovali, i když byste to možná z poslechu jejich tvorby neřekli.) a uplně nejlepší byly pasáže kdy hráli společně! Ufajr už navíc začnínaj bejt fakt hvězdy, maj na pódiu ručníčky, vydělávaj na vstupným uctýhodné částky a mezi písničkama se PŘEVLÍKAJ.

Jinak, Michala stále ješte neopustila záliba v opíjení nevinných dívek, večírku se zúčastnila mimo jiné slečna s taškou plnou kindervajíček, který se samozřejmě uchytily a tak všichni skládali postavičky a ti na který vyšla puzzle skládačka nadávali, jak je to blbý... všehcno při starým prostě

No a dnes večer Lichens, proslýchá se, že to bude meditativní zážitek(!)

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Moje srdecni krivky by urcite nebyly tak symfonicky jako tvoje!

standby řekl(a)...

měli byste s radimem dostat medailu za ten váš bloggerskej dvojkoncert.na tu sedmičku bych šel viz níže.

inzenyrka řekl(a)...

moc pekne jsi to nize napsal, Jakube! tak jen doufam, ze se tam potkama a ani tentokrat nezustane jedno triko suche

Anonymní řekl(a)...

muhehehehehhehee :D

hele mě se pořád ptaj, jestli nejsem profeisonální sportovec, protože mám prej moc nízkej tep!
du dělat potápěče!

Mac řekl(a)...

mě mrzí ten ufajr,ale byla jsem zavlečena na rodinnou dovolenou:(, snad to příště vyjde...